Thursday, December 23, 2010

macam-macam ada...

dh bape bulan xupdate??
haa.. tau xpe..
sgt lama kn..
jd bila dh lama tu, maka byk benda la yang berlaku...

1- aku dh lama tak jmpa sarah.. sape2 yang rindu sarah, rilex ek.. mggu dpn aku try wat appointment dgn beliau.. hehe

2- ha! aku dh nk abis blaja.. lagi sikiittt je... bad news blanded with good news= "bood news" :P

3- ada byk sgt pengalaman yang diperoleh dr blaja kt IIUM communication audio lab/studio.. bersama rakan2 yang disayangi dan Sir Joe yg best itu... head of news department IIUM sem 1, 2010/2011.. akn igt sampai bila2.. hehe

4- Masa final exam yang mengharukan... waaahh... sedih~ final paper tu.. rs cm xnk kuar dr main hall.. 'di situlah tmpat bermula'...

5- result keluar, memberi makna bahawa xde lecturer yg nk suh aku g klas dorg again.. alhamdulillah... tp.. huhu~

6- love life?? ah! private ar.... hehehe

7- ha! next post nk tulis pasal ni.. aku cm rs nk blaja jd mekap artis.. suke3!

dan sekarang, aku tgh blogging kt meja berita Selangor FM... hehehe
blogging ye... aku praktikal skrg.. bak kata sesorang, sejak2 praktikal, aku rjin update fb..
ape nk jd ni?? blaja dr senior~ hehehe

ok, skrg aku nk bersihkan sawang2 dalam blog ni...
till then, xoxo goss...
eh! ape kejadah....

bye2~ :)

No comments:

Followers