Tuesday, August 4, 2009

mood swing lagi?

ape kejadahnye ini semua??

agaknye, sekarang ni ms untuk aku menerima pembalasan...

asyik rasa sedih tak tentu pasal...

td igt nk g jamming, then ttbe xde gitar plak.. so, secara otometik jd xde mood. hm..

trus offkn iron, yg tgh gosok tdung coklat. then trigt kek resipi rahsia yg dbeli tadi.. org kata coklat leh mngembirakan hati.. mmg kene sgt la.. aku bli coklat indulgence kot.. yes!! ini la masa untuk meng'OK'kn mood..

buka2 kotak merah tu, perkara yg dalam kotak tu dh lembik.. padahal br bape minit je aku bli.. xsmpai sejam... haih... bertambah la moody jdnye.. makan laju2.. skoop besar2... smpai penuh mulut.... 5 6 kali suap, kek pon abis. tekak loya gle..

1st time aku rasa kek secret recepies xsedap!!!

sape tokey secret recepies ni ek?? aku nk g sekeh kepala die.. berani die jual kek tak sedap kat aku!!

uweekkk!!!

Followers