Friday, June 5, 2009

happily said... "selamat datang"

urm... sbnrnye, ape yang selamat sgt kalo kita dh datang kat blog? mmg susah nk jwb.. ye la.. dh kalo kite tengah membaca.. sume benda yg kite baca 2 bukan leh sekat2, sume akan termasuk kt dlm otak... btol la kn? jgn tipu... aku tau la... dlu ms skolah ade blaja pasal temporal lobes dan fungsinye.. tak caye g tnya cikgu faridah yg mak izzah 2..
msti die ckp die dh ajar... jd untuk menyelamatkan diri... bace blog ni pkai la tutup kepala kalo kot2 batu ke yg nak masuk dalam otak 2, xde la rasa sakit sgt..





so, "selamat datang ke APE KES?!"

4 comments:

Anonymous said...

perlu ke?!

Che CaEd said...

kes????
kisah seorang anak yg duka nestapa kerana ibunya batuk....
(sila nyanyikan mengikut rentak iklan ubat batuk cap ibu dan anak)

ika gawus said...

cipan, mane ko dapat blog aku nie????

Anonymous said...

aku rase mak izzah tu bkn pn faridah..aku rse cikgu nor lida...
tp aku pn tk sure sbnrnye...hahahhaha...

Followers