Friday, April 1, 2011

Selamat Kembali...

Assalamualaikum…
Halloo…
Lama sungguh rasanya tak mengimarahkn blog aku ni. Kalau ada pun sekadar amik dr post atau website orang je. Aku tak berapa nak menulis sebenarnya. Yelah, aku pernah baca dari seorang blogger, menulis ni ibarat kau menelanjangkan diri untuk tatapan umum. Dari apa yang kita tulis, orang akan tau apa yang tersimpan dalam hati kita. Dalam sedar atau tidak, kita akan mengeluarkan apa yang kita rasa melalui setiap ketik papan kekunci yang kita tekan. Memang sangat banyak perkara yang berlaku kebelakangan ini. Ada gembira, ada derita. Semua bercampur baur. Well… that’s what we call life kan?

Jadi, sekarang aku fikir nak blogging semula. Dengan bantuan rakan-rakan yang pandai blogging macam Azree Ariffin, atau pon blogger bajet comel, !Cik Cleopatra!, aku harap pasni aku dapat menjayakan budaya bloging ini dalam kehidupan di masa akan datang. Cewahh!!

Oh ye! Sekarang rasa cm nak blogging dengan bahasa yang betul. Bukan la skema sangat. Asalkan denga ejaan yang betul ye tak? Hehe

Update2!!

1- Aku dah mula menjadi jurusolek. (Make up Artist).
-antara mangsa-mangsa terawal adalah Arifah Mokri (bertunang)
-Mira Gawus (Dinner)
-Mimie Gawus (Gatal nak mekap macam pengantin katanya)
-para pelakon Suara Untuk Tuhan (shortfilm Final Project )
p/s: kalau ada yang ingin menggunakan perkhidmatan aku sebagai Make up Artis. Sila PM di Facebook ye… tu ada kat tepi tu. Hehe

1 comment:

cikcleopatra said...

saye mmg blogger comel!!muahahaha.
keep blogging ika ;)
niat sampai kan perkara yg baik untuk bekalan di akhirat.iA.

Followers